דבר אחריות למוצרי D-Link

שירות ואחריות

 

D-Link מבטיחה היעדר ליקויים העלולים לנבוע מפס ייצור ומבטיח תיפקוד הולם של הציוד ומתחייבת לשאת באחריות כמצויין בתעודת האחריות של המוצרים בכפוף לחוק הישראלי.

תקופת האחריות מחושבת מרגע רכישת מכשיר מנציג רשמי בישראל , והיא כדלקמן:
• עבור כל ההתקנים, ספקי כוח ומאווררי הקירור – שנתיים
• עבור Boot ROM, מפצלים, מסננים, כבלים ואביזרים נוספים - 90 ימים

האחריות נקבעת על פי המועד למכירה, ומחושבת על פי יום הייצור (אשר נקבע על ידי 6 (שנה) ו -7 (חודש) נתוני מספר סידורי)

במהלך תקופת האחריות, היצרן מתחייב לטפל בציוד לקוי ללא תשלום על ידי תיקון או החלפה בתנאי שהפגם נוצר באשמת היצרן. ניתן להחליף את המוצר הפגום במוצר שהוא חדש או משופץ אך בכל מקרה היצרן מבטיח כי מאפייני המוצר שהוחלף לא יפלו מזה שהוחלף.

יישום התיקון במסגרת אחריות היצרן לציוד יעלה את משך זמן האחריות לתקופה של כ- 30 ימים נוספים מיום השלמת התיקונים.

היצרן אינו אחראי על תאימות של תוכנות עם כל חומרה או תוכנה המסופקת על ידי יצרנים אחרים, אלא אם צוין אחרת על התיעוד הנלווה. בשום פנים ואופן אין יצרן אחראית לכל נזק, ישיר או עקיף לרבות איבוד נתונים, אובדן רווחים ובמקרים נוספים הנובעים מנזק ממושך בשל התקנה לא נכונה, אחזקה, תפעול או נזקים הקשורים לביצועים או לאי יכולת זמנית של ציוד לתפקד.

היצרן אינו אחראי במקרה בו נעשתה הבדיקה ו / או ניתוח נתנונים שחשף כי אין כל פגם במוצר או שהוא נגרם כתוצאה מהפרה של הכללי התקנה ותפעול וכן מכל מנזק הנגרם מנסיונות לגרום למכשיר לפעול ולבצע פונקציות המנוגדות להוראות היצרן.

האחריות אינה כוללת ניקוי חיצוני ופנימי של המכשיר ע"ח היצרן.

היצרן אינו אחראי על פגמים וליקויים של הציוד שנובעים כתוצאה מ:

• אי ציות להוראות של הובלה ותנאי אחסון
• אי ציות לדרישות טכניות עבור פריסה ותפעול
• שימוש בלתי ראוי ונכון בציוד, שימוש בציוד למטרות שאינן תואמות את הוראות היצרן
• תפעול הציוד בכל צורה שאינה תואמת את הוראות היצרן
• פגיעה במכניקה
• תקלות הנובעות כתוצאה מכוח עליון (כגון שריפה, הצפה, רעידת אדמה, וכו')

האחריות אינה מכסה:
• זיוף סחורות שנרכשו תחת שם המותג ליצרן
• פגמים הנובעים מהשפעה סביבתית (גשם, שלג, ברד, ברק, וכו ')
• כוח עליון (שריפה, שיטפון, רעידת אדמה, וכו') או השפעה של גורמים חיצוניים אקראיים (כמו שינויים במתח רשת החשמל וכו')
• הפרה של כללי תפעול, אחסון, תחזוקה או התקנה פסולה;
או תקלות שנגרמו על ידי שינוי או תיקון של ציוד על ידי אנשים לא מורשים על ידי היצרן
• נזק הנגרם על ידי נפילת אובייקטים זרים לתוך הציוד, חומרים שנשפכו, נוזלים, חרקים, וכו'
• ציוד שנפגע שנגרמו לו פגמים חיצוניים (נזק מכני ברור, סדקים, פגמים בחלק חיצוני של הציוד, פגיעה בחלקים פנימיים של המכשיר, אנטנה שבורה ופגמים הנובעים מהתחממות יתר של החלקים של הפלטות.

אחריות לכל החיים למתגים מנוהלים (החל מסדרת DES/DGS-1210)

חברת D-link מודיעה על הרחבת אחריות של ציוד רשת.

החל מינואר 2009, אחריות לכל החיים, ללא תשלום על כל המתגים המנוהלים החל מסדרת 1210 (לסדרת 1100 אחריות היא שנתיים) 

תנאי אחריות זו חלה רק על המוצרים שיוצרו משנת 2007. תאריך הייצור נקבע לפי 6 (שנה) ו -7 (חודש) על פי נתוני המספר הסידורי של המוצר.

לדוגמה: מתג מנוהל בעל מספר סידורי P40R16B000003 יוצר בנובמבר (B)בשנת 2006 (6).

שימו לב! האחריות לכל החיים אינה חלה על ספקי כוח חיצוניים וכבלים. עבור התקנים אחרים, חלה האחריות רגילה.

שימו לב! האחריות לכל החיים אינה חלה על ההתקנים, שנפגמו כתוצאה מהפרות של הוראות התקנה, אחסון והחזקה.

אחריות לכל החיים על ציוד של חברת D-LINK נכנסת לתוקף מיום רכישת מכשירים דרך מפיץ (שותף) או משווק מורשה של D-Link עד לסיום ייצור המוצר.

תיקון מוצרי D-Link

שירות תיקונים למוצרי D-LINK במסגרת אחריות ושלא במסגרת האחריות מתבצע במרכז D-Link ברחוב המגשימים 20, קריית מטלון, פתח תקווה.

לשירותם של הלקוחות עומדים בעלי מקצוע המוסמכים ביותר, יש ברשותם את כל הציוד הנחוץ כדי לתקן מוצרים אלקטרוניים מתקדמים.

תיקונים במסגרת האחריות, מתבצעים עבור מוצרי D-Link, המיובאים לישראל דרך המפיצים הרשמיים, שנפגמו תוך כדי תקופת האחריות במהלך השימוש כאשר הם עומדים בתנאי שימוש הולמים כיאה למכשירים ברמה הזו.

שעות פעילות של מרכז שירות –מ 09:00 עד 17:00 בימי חול ללא הפסקת צהריים, אך אנו מבקשים להגיע לא יאוחר מ 16:00, כדי שהעובדים שלנו יוכלו לסייע לכם.

משך התיקון בדרך כלל לא נמשך מעבר ל- 10 ימי עבודה. עם זאת, ייתכן כי משך זמן התיקון יתארך, בהעדר רכיבים מתאימים עבור סוג מסויים של מכשירים. בכל עת יכול הלקוח לברר באיזה סטטוס נמצא התיקון באמצעות יצירת קשר עם מרכז השירות, בטל. 072-2575555.

מסירת הציוד לתיקון, ניתן לבצע על פי סדרת פעולות שלהלן:

בעת אבחון בעיות בציוד של D-LINK הלקוח חייב ליצור קשר עם מרכז השירות בטלפון 072-2575555 ללקוחות פרטיים, עסקיים ולמשווקים ולתאר בצורה ברורה את הבעיה או התקלה.

אנו ממליצים לעבור על המדריכים בעברית ושאלות שכיחות שנמצאים באתר האינטרנט www.dlink.co.il ומכסים את מרבית השאלות שנתקלים בהם.

בכל החלטה על מסירת ציוד לתיקון במעבדה יש להוריד טופס תיקון ולמסור יחד עם המוצר.

הציוד של הלקוח מתקבל ע"י מהנדסי D-LINK לאחר בדיקה כי הציוד נמצא באחריות.

אם הציוד הופעל תוך הפרת תנאי היצרן, האחריות מתבטלת.

אם במהלך הבדיקה של המספר הסידורי של המוצר מתגלה היעדר הנתונים של המספרים הסידוריים של המכשיר שנמכר בישראל, הלקוח יצטרך לספק הוכחות רכישה של המוצר אצל משווקים מורשים של חברת D-LINK. ייתכן וחברת D-LINK תספק אחריות על המכשיר.

לאחר תיקון של הציוד, הלקוח יקבל הודעה על תוצאות הבדיקה והוא יידרש לאסוף את הציוד שתוקן בתוך 5 ימים.

כדי לאסוף את הציוד, הלקוח יצטרך להציג יפוי כח, תעודת זהות וקבלה.

תנאי שימוש במוצרי D-link

לפני תחילת השימוש במוצר, יש לעיין במדריך למשתמש.
תנאי שימוש של כל מוצרי D-Link צריכים להתאים לדרישות הבאות:

חשמל
ספק הכוח חייב להתאים לנתונים המופיעים על הוראות המוצר או במדריך למשתמש של אותו מוצר ספציפי. במידת הצורך, ניתן לחבר את ההתקן לאל-פסק.

עבור התקנים עם ספק כח מובנה - זהו מתח משתנה 100-220 Volts + / -10% ותדירות של 50-60 הרץ.
עבור התקנים בעלי ספק כח חיצוני - זה בדרך כלל: 220 Volts 50 - .

הארקה
כל התקני D-Link בעלי ספקי חשמל מובנים, חייבים להתחבר לשקע עם הארקה, אחרת יש לחבר את הארקה ישירות לגוף המכשיר אם קיימים תפסנים מיוחדים.

מוצרים בעלי ספקי כח נשלפים, גם כן מחייבים הארקה במקרה וקיימים תפסנים מיוחדים על גוף המכשיר.

טמפרטורת הפעלה
מ 0 עד 55 C.

שימו לב! זוהי הטמפרטורה של סביבת גוף המכשיר.

טמפרטורת איחסון
מ -10 עד 70 C

לחות
10% - 90% ללא היווצרות אדים נוזליים.

תחזוקה
עבור מערכת האוורור יש להשאיר לפחות 5 ס"מ של שטח פנוי בצידי היחידה ובחלק האחורי של היחידה. כאשר אתם מתקינים את המכשיר בארון תקשורת או על על המתלה, יש לספק למכשיר אוורור ראוי. כאשר המכשיר מותקן על שולחן עבודה, יש לוודא כי המשטח, עליו יושב המכשיר, מספיק יציב, שטוח ומסוגל להכיל את משקל המכשיר.

החלל שבו נמצא ההתקן צריך להיות נקי מאבק.
אסור שבחדר שבו הציוד נמצא ישכנו חרקים.

יש לתחזק את הציוד D-LINK לפחות בתדירות של אחת לשנה כדי להסיר מהם את האבק ולאפשר לציוד לעבוד בצורה חלקה למשך תקופה ארוכה.

חיבור ממשקי
חומרה של מוצרי D-LINK צריכה להיות ,תואמת באופן קפדני למטרת ולסוג התקנת הממשקים. האחריות תתבטל אם ההתקן יחבר את הרשת או את ממשק הטלפון לשלוחה "אווירית" וייפגם כתוצאה ממתח גבוה.

שימו לב! אין להניח חפצים על גבי המכשיר!

אי עמידה בתנאים ובדרישות שלהלן, תגרום לביטול האחריות על המכשיר.

הפרת אחריות
האחריות אינה מכסה מוצרים, שהתקלקלו:
• עקב תחזוקה ואחסנה לקויים מצד הרוכש.
• בשל שימוש פסול במכשיר.
• בשל אי ציות להוראות היצרן.
• בשל הזנחת המכשיר.
• בשל חיבור המכשיר לרשת חשמל עם מתח לא מתאים המנוגד להוראות היצרן וכתוצאה מכך, נגרם נזק מכני להתקן.
• במקרה שבגוף המכשיר נמצאו חרקים.
• במקרה של תיקון מוצרים על ידי אנשים בלתי מורשים.
• במקרה שהמכשיר לא נרשם באחריות בתוך 60 יום מתאריך הרכישה, האחריות תהיה מוגבלת ל 90 ימים בלבד.
• במקרה וממשקי החומרה יחוברו לקו "אווירי".
• במקרה של נזק מכני או תרמי על הרכיבים על לוח האם.

שימו לב! מקרה של תקלה או כשל פיזי של יציאות RJ-45 בכרטיסי רשת, מתגים והתקנים נוספים עקב שימוש בלתי ראוי, לא תחול על כך אחריות. מחבר, אשר נמצא מעל פני השטח של גוף הפלסטיק של המכשיר, ייחשב כדחוס באופן לא תקני.